living life

Godkväll!
Har haft en skit dålig dag idag, inget specifikt som har hänt utan allt har påverkat..
Skoldagen var keff, allt var bara dåligt helt enkelt..
Skulle till läkaren efter, gick åt helvete så var skit sur...
Kom hem och åt middag sen åkte vi till simhallen. Kom hem och har bara kollat på 2 filmer som jag har "prov" på imorgon.
Den ena filmen var 2 timmar lång och jag har svårt att se långa filmer så det har hitills tagit mig 4 timmar och jag har fortfarande 20 min kvar på filmen..
Jävla skit..
Har ett annat prov imorgon också som jag inte kan ett skit på, har inte läst häftet och vet inte hur jag ska skriva.. Det är ett PM btw.
Ska nu se klart filmen, duscha och sen sova, första lektionen är inställd så börjar 11, sköööönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0