träningsdag

Hej på er!
Vaknade imorse och gick upp och sprang det första jag gjorde, sjukaste ever, inte ofta det händer..
Efter springturen kom jag hem och gjorde en hel del övningar hemma.
Duschade, och sen fixade jag mig, åt avokadomacka och en kaffe på det.
I skolan hände det inte alls mycket..
Kom hem, lagade mat, blev wok! Så himla gott!
Efter det åkte vi och simma, simmade jättelänge och därefter satt jag i bastun ett bra tag.
Sen åkte vi och köpte 6 kilo godis, det va billigt på ica maxi så vi passade på hahaha!
Kom hem 8 och sen dess har jag suttit och skypat med Gizem och hjälpt henne att plugga matte.
Ska lägga mig snart, ska upp tidigt imorgon igen för att gå ut och springa.
Är egentligen ledig imorgon men ska till skolan ändå hahah, varför gör jag det här? Måste dock plugga så drf ska jag till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0