aijt

Hallå där!
Nu bloggar jag sent igen haha men har inte haft tid..
Vaknade först 7.30, såg att vi inte hade några lektioner idag, somnade om, blev väckt klockan 9 av ett samtal, gick upp, fixade mig och åt lite snabbt.
Fredrik hämtade upp mig vid 11, åkte runt lite sen drog vi hem till honom och kolla på film, precis innan filmen tog slut så ringde Frida, så Fredrik skjutsade mig till Handen, eller aa till min skola.
Mötte upp Frida och sen mötte vi upp Aleks och Mathias och efter ett tag kom Sammy.
Så vi hängde ett par timmar, drog till centrum ett tag, sen skulle jag iväg och jobba, redan innan jobbet kände jag att jag verkligen inte ville jobba idag heller, vafan är det som händer, får typ ångest av att jobba, eller så är det något annat bara.
Frida sällskapade mig till Älvsjö, på jobbet gick det faktiskt rätt så bra.
Jobbade cirka 3 timmar och sen skulle jag hem, köpte med mig en cheeseburgare och en sundae med kola.
Betalade halva priset bara haha, fett tungt, fördel med att jobba där!
Kom hem för 10 min sen, ska hoppa in i duschen och sen sova, ska upp halv 6 imorgon...
Lång dag imorgon dessutom, börjar 08.20 och slutar 16.45, inte alls taggad och jag kommer knappt sova inatt haha.
Fuck my life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0