fiesta

Sorry för den dåliga uppdateringen men hade alldelles för roligt igår för att blogga haha.
Började dagen med ett jobbpass, skit stressigt på jobbet verkligen, min mun gick typ i 110 km hahah.
Fick skjuts hem av Sammy från jobbet, vi plockade även upp Fanny påvägen eftersom hon var här över helgen.
Kom hem och åt mat med Fanny, sen lockade hon mitt hår och sen skulle hon ta bussen till en kompis så jag hängde med henne och själv gick jag till Zarhas fest efter det.
Hade verkligen en skit rolig kväll, drack dock alldelles för mycket, mamma hade bara fixat 2 cider till mig men slutade med att jag drack bara en cider och sen shottade jag en hel del haha, blev nog 12 shots och sen drack jag lite vin och öl hahah. Så jag blev ju skit packad...
Sen under festen skulle Sammy hämta Danielle så åkte med han och senare åkte vi och köpte cigg och sen fick jag skjuts hem. Jag gjorde en hel del pinsamma grejer också som bland annat ramlade in i ett bord och alla flaskor ramlade hahah och sen fick alla reda på en hel del när vi körde jag har aldrig..
Här kommer en bildbomb från kvällen igår!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0