horoskop maj

På senaste tiden har jag blivit mer och mer intresserad av horoskop för att det oftast stämmer in så sjukt mycket.
Kanske blir en ny grej som jag kommer skriva om en gång i månaden.
 
Den här månadens horoskop är läskigt sant... :

Kräftan
22 juni – 22 juli
Romantik och förvirring, kära Kräfta, möter dig i maj, där du å ena sidan har romantisk medvind, men å andra sidan kan uppleva en brist på kontinuitet. Månadens första dagar förgylls av en fullmåne i Skorpionen som omfamnar dig och gör allt mjukt och härligt. Du får en bekräftelse på vad du hoppats på i en relation. Med Venus på din sida drar du andra till dig under den större delen av månaden, och ditt största hinder blir förvirring över vad du själv vill. Kanske uppvaktas du av för många samtidigt, men lika stor är chansen att du träffar någon som bor långt bort, redan är upptagen eller känns fantastisk – men helt, helt 100%-ig. Om du inte känner av dessa saker i början av månaden så kan en vän hjälpa dig på dejting-traven i slutet av månaden och presentera dig för personer som genast intresserar dig. Se upp bara för att känna dig stressad och vilja för mycket för fort, för att nästa dag inte vilja något alls. Din inre magkänsla svajar lite nu. Störst romantisk potential har 3, 6-7 & 16-21 maj.

 


Jag skriver med alldelles för många killar just nu och blir jävligt förvirrad av allt det här, några kompisar presenterade mig för en kille som jag fick en crush för på en gång. Men jag vet inte ens själv vad jag vill, just för att min magkänsla "svajar lite". Det läskiga var att jag träffade han den 7e... som det står högre upp är det störst romantisk potential just den dagen.

Sjukt hur läskigt allt det här var...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0