usch på allt

Äckel dag...
Fick ej jobba idag, komplicerat as fuck eller så pallar jag bara inte förklara just nu, kom hem runt 1, hängde ett tag med Hanna på hennes jobb.
Kom hem, chilla lite och åt sen middag och sen åkte vi och handla.
Drog på den där festen men det var så sjukt jävla tråkigt förfan och det var typ bara små barn där..
Kom hem och då åkte jag med pappa på en runda för att testa bilen lite mer, den krånglar fortfarande. Och den där jävla horbilen vill ju fan inte fungera, får psykbrott på riktigt!!!!!!
Så när vi ska åka till arlanda om cirka typ 30 timmar så måste vi åkte fucking kommunalt, så vi måste ta sista tåget från nynäs och vänta i typ 1 timme i t-centralen på bussen som ska ta oss till Arlanda, kul, det är mycket bekvämare att åka bil speciellt när det är såhär tidigt, vi får vänta i ungefär 3 timmar innan inchekningen börjar när vi kommer fram till arlanda och sen efter 2 timmar går ju flyget.
Lär sova hela jävla flygresan typ och även sova bort hela dagen på hotellet...
Imorgon ska jag dock gå upp 7 för att gymma, dumt val eftersom jag borde sova ut men skitsamma får överleva på kaffe och kanske sova mitt på dagen.
 
Nu vart det väldigt långt och som jag skrev tidigare så hatar jag den här dagen med hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0