guests

Tjena!
Nyss drog gästerna, synd men samtidigt skönt haha!
Dom kom halv 1 och jag fick så sjukt mycket, alla ba kom och gav mig saker, hann inte ens lägga ner något..
Fick iaf 2 tusen kronor kontant, en bukett med blommor, två orkideer dock i samma färg men det är mina favorit blommor så det är lungt haha, fick en ask med choklad av olika sorter men det bästa va ju ändå en whiskey haha!
Lite nice ju och bästa av allt är att den är min haha!
Valle kom med sin brud, först trodde jag att det skulle bli skit stelt men hon är lika skön som Valle så det va lungt!
Fick höra lite grejer..
Har ätit så sjukt mycket idag...
Juste glömde säga att jag fick en tårta också med mitt namn på och annat, dock stava dom fel...Haha börjar bli van med den stavningen haha!
Nu tänkte jag äta lite godis och kolla serie, men först en liten bildbomb!!
Dagens outfit
leker cool och grejer... Står dessutom på ett bord haha
skit god tårta som tog slut alldelles för snabbt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0