fattiga jävlar

Hej!
Kan inte i ord beskriva hur arg jag är!!!
Efter jobbet så skulle jag gå till min cykel, kommer fram dit och ser inte den så börjar leta efter den och tänkte efter om det verkligen var där jag hade parkerat den, kollar på marken och så ser jag mitt jävla lås till cykeln helt sönder, typ klippt eller skärt spelar ingen roll, så någon fattig liten fitta hade baxat min cykel, i ren panik ringer jag mamma och gråter, cykeln var inte mer än 2 år gammal och den var hur bra och skön som helst..
Efter jobbet som förövrigt gick helt okej, lite segt bara men iaf var skit trött och så fick jag fucking GÅ hem.
Asså ni förstår inte hur arg jag var!
Ringde Fanny och gnällde sönder och jag sa ju tidigare idag att jag har skit ont i halsen och såklart har det blivit värre under dagens gång och utvecklat sig till snorig näsa och ont i öronen..
Har drogat strepsils hela kvällen.
Kom hem och åt middag, dampade lite mer hemma, pratade lite om jobbet och sånt.
Och satte mig typ nyss vid datan.
Imorgon ska jag jobba från 13.00 till 21.00, kan bara säga att jag inte är särskillt taggad på det men det är bara att byta ihop, kan typ sova ut imorgon också, skönt och det behövs när man börjar bli sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0