2014

Ja här kommer mitt år 2014, dock kommer jag inte skriva om exakt varje månad för det har varit för jobbigt att läsa igenom bloggen och bli påmind om hur det var då och därför kanske jag inte nämner exakt så många saker, det blir bara det som jag minns för tillfället...
År 2014 var fyllt med både jobbiga och bra stunder.
Jag har gjort ganska mycket men ändå ingenting. Började året med att jag började skriva med en viss person som betyder väldigt mycket för mig och så höll vi på i cirka 8 månader till att i slutet av sommaren sluta skriva helt, under den tiden hade jag fuckat upp väldigt mycket, gjort helt fel grejer, opassande grejer.. Men det var inte endast mitt fel till att det blev som det blev, men nu så skriver vi igen, haha komplicerat som fan..Tillbringade iaf valborg med honom och det var en bra valborg!
Var på Steve Angello konserten i stan på kungsan, jävligt nice kväll!
Under sommaren så hade jag mitt livs bästa stunder, började sommaren med en "grillkväll" som dock varade typ 1 timme haha, men det var väldigt mysigt, och sen någon vecka efter det så var det tjejmiddag hos Alexandra med Sandra, en väldigt bra kväll!
Sen så fyllde jag år och det firades först en vecka senare med Fanny när jag var i Skövde ;) Bästa helgen i mitt liv! Sen när jag kom hem från skövde så började mitt sommarlov som gjorde så att jag ändrade mina framtidsplaner helt och hållet, det var ett "byggjobb" och jag fucking ÄLSKADE det!
När mitt jobb var slut så var Fanny här och vi gjorde rätt så mycket under en veckas tid, vi var på en grillning mitt i veckan, dock var det tråkiga människor där men vi gjorde det roligt.
Skolan började därefter och det var förjävligt, hatade skolan mer än något annat pga vissa människor som förstörde tillvaron en hel del.
I början av hösten så började jag skriva med en annan kille, ni som följt bloggen i slutet vet vem det är för har skrivit hans namn alldelles för många gånger. Tillbringade iaf många kvällar till att prata skype med honom och träffade till och med hans familj och var där ganska mycket, han var världens gulligaste tills det tog slut på grund av mig.. Vi pratar nu som kompisar istället..
Några dagar efter att det tog slut mellan mig och han så åkte jag utomlands, var där under jul och när jag kom hem var Fanny här så tillbringade många dagar med henne!
Men allt har inte varit bra, till exempel i början av sommaren så fuckade jag upp mina föräldrars tillit till mig och fick utegångsförbud och sen under höstlovet förstörde jag ännu mer och då fick jag utegångsförbud som fortfarande är kvar, hade många dåliga dagar under det här året, dagar då jag mådde så sjukt dåligt så man kunde inte göra något för att det skulle bli bättre.
Det här får duga, har skrivit det mesta som jag kommer ihåg haha!
Bjuder på en liten bildbomb från några minnen

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0