Story of my life

Hej!
Är inte alls taggad på nyår, typ alla jag känner ska fira med fest och skit och vafan ska jag göra? Som det ser ut just nu ska jag fira med min familj och deras vänner.
Dom åkte vid 2 tiden så jag har bara varit hemma och tagit lugnt, är inte alls taggad, är sjukt deppig och vill bara sova och skita i allt och alla!
Igår kväll satt jag och skypa med Gizem till klockan 1 på natten och somnade runt 2, vaknade 9 och var helt död..
Ska fixa mig om några timmar och sen ta mig in till haninge, vill fan inte stöta på någon jag känner..
Lyssnar just nu på musik och innan det kollade jag på criminal minds, men är trött på det nu, tröttnar alltid efter 20 min.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0