jobb + gäster

Hej på er!
För första stunden på hela dagen har jag tid att andas känns det som haha!
Vaknade tidigt och fixade mig, såg att allergin nästan helt hade försvunnit, btw på tal om allergin, nu vet jag varför jag fick den och av vad. Trodde först att det var från basiron krämen men det visade sig att det var en nässprej som mamma hade köpt och jag läste på fass att man absolut inte ska använda den här nässprejen när man har opererat bort en sak inuti näsan vilket jag hade gjort, och det ena ledde till det andra och jag fick en allergisk reaktion..
Jobbade några timmar, var inte så stressigt idag på jobbet, blev dock väldigt irriterad närmare slutet och hade väldigt grova menssmärtor.. Fan hatar ibland att vara kvinna.
Kom hem och då hade vi gäster, hälsade lite snabbt och åt mat, fick ett presentkort på 500 kr på gina, har redan 1 tusen kronor där sen tidigare som jag inte har använt.. Men aja, alltid nice med pengar så nu gäller det bara att shoppa loss hehe.
Igår öppnade vi förresten våra julklappar, fick pengar och det där passfodralet som jag snackade om för några veckor sen.
Iaf gästerna gick för inte så länge sen, så har bara städat ochb hjälpt mamma med allt möjligt, och oturen som jag har så har jag pajjat en till laddare, det är fan andra sen i somras.. Men jag trädde på en fjäder från en penna på laddaren och nu funkar den iaf, hoppas det håller också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0