Lång dag

Hej!
Sorry för sent inlägg men har varit upptagen hela dagen..
Igår kväll träffade jag Zarha och efter ett tag kom Hanna, va med dom ett tag och sen följde dom med mig hem.
Hemma kollade jag på pll, skit besviken på vem A är..
Somnade runt 2.
Imorse vaknade jag typ hundra gånger, somnade om alla gånger och tillslut vaknade jag halv 12, fyfan va sent för att vara mig, helt sjukt..
Iaf, åt frukost och fixade mig och sen drog jag ner till nixta ett tag och höll Valle sällskap..
Skyndade sen mig hem och laddade min telefon och sen drog jag till jobbet, tågen går bara en gång i timmen på helgerna så fick vänta mer än en timme innan jag börja. Under tiden pratade jag först med Frida och sen med W.
Jobbade 3 timmar bara men är helt jävla utmattad.
Fick stå i driven och sen i 2an, skit jobbigt men tiden gick snabbt haha!
Nu sitter jag och väntar på tåget hem, mötte Frida en liten snabbis, skit trevligt :D
Nu ska jag hem och typ duscha och ta det lugnt, har druckit 5 kaffe idag så lär inte somna snart haha!

Min bror
min syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0