prommis

Hej!
Skrev tidigare idag att jag skulle plugga, meeeeeeen det blev ju inte riktigt så haha, jag blir inte ens förvånad själv, men efter middagen bestämde jag mig för att ta en promenad med Zarha, vi var lite överallt, drog hem till henne och lämnade hennes hund som strejkade och ville inte gå på en promenad haha, gick sen till en busshållsplats och det börjar spöregna och sen hagla haha, älskar vädret asså haha!
Vi ringde hennes kille och snackade med han ett tag, och sen mötte vi upp Johanna och drog till piren men sen precis innan en kompis till skulle komma så behövde jag tagga hem.
Kom nyss hem och tänkte kolla i boken lite snabbt och sen borsta tänderna och sova haha!
 
Fina Zarha!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0