onödig dag

Fan vilken onödig skoldag jag har haft, kom till skolan en hel timme innan jag började, stressade mig hem till Sofia och tog en kaffe och chilla, sprang till bussen och när vi kommer till skolan visar det sig att vi inte har någon matte, så vår första lektion var inställt och då var klockan nästan 10, och vår nästa lektion skulle börja 3, bara för att ta närvaro och sen dra hem... Så vi fick sitta i skolan mer än 5 timmar för att bara ta närvaro..
Jag och Sofia drog till centrum efter att vi hade ätit lunch, och sen drog vi hem till henne och gjorde chokladpannkakor med nutella och grädde, goooott och drack ännu mer kaffe efteråt, drog till skolan och tog närvaro och sen åkte jag hem, åt middag för en stund sen och är så trött så jag kommer snart somna vid datan, men ska försöka hålla mig vaken till 8 iaf..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0