arg

Hej på er!
Skulle lägga mig tidigt igår kväll för att vara pigg idag, men vad tror ni händer? Jo Fanny ringer och typ väcker mig..
Aja pratade med henne och sen la jag mig och somna, va skit trött imorse.
I skolan hade jag en lektion och sen 3 timmars håltimme, drog hem till Sofia och softade där, drack kaffe och käka glass, cozy cozy.
Sen hade vi idrotts teori, riktigt jävla tråkigt.
Fick sällskap av Zarha på tåget och kom hem för typ en timme sen och har bara hunnit söka jobb.
På tal om jobb, jag vet inte hur många jävla jobb jag har sökt men inte fan har jag fått ett enda skit jobb, blir fan skit ledsen.
Det är ju inte ens någon jäkla idé att söka jobb om man ändå inte får något, bara slöseri på tid.
 
Sitter just nu och väntar på ett samtal från sjukhuset, ska snart äta middag och sen måste jag plugga hela kvällen, får se om det blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0