pyssla

Hej på er!
Dagen idag började på sämsta sättet, pappa kom in i mitt rum och började dra i mig och dra bort täcket för att jag skulle vakna, jag vaknade snabbt men blev så fucking irriterad..
Gick upp, åt frukost och sen så började vi fixa julgrannen och sånt, så nu är alla julsaker framme, typiskt min familj att göra det tidigare än alla andra haha!
Efter det skulle vi städa, och jag var så himla irriterad och typ dampa för minsta lilla, tror fan att jag har pms eller något liknande, är så fucking irriterad på allt typ..
Nu drog mina föräldrar för dom skulle köpa lite mat till ikväll, blir lax från rökeriet och potatis till! Muuuums!
Lyssnar för tillfället på hög musik och försöker lugna ner mig.. Funderar att dra till gymmet, men vill inte gå själv :/
Ska kolla på big brother, ligger typ 3 avsnitt efter :/
Sen kom jag på att jag måste plugga idag..
FAN DÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0