dötråk

Fyfan vilken tråkig dag idag, har mestadels suttit hemma och degat..
Ganska mysigt men ändå inte..
Känns som att det kommer vara det enda jag kommer göra hela sommarlovet..
Funderar på att dra till gymmet imorgon på morgonen men det kommer jag aldrig orka :(
Har ganska mycket att göra imorgon eller egentligen inte ska bara städa och sen dra till centrumet och köpa lite underkläder och sånt och sen så har jag inget att göra men vet inte om jag kommer orka gå till gymmet sådär tidigt på morgonen och eftersom dom flesta är lediga så lär dom vara på gymmet typ 10 och jag orkar inte komma dit tidigare :(
Men det är så mycket mysigare att gymma helt själv när man inte går med någon, annars känns det som folk kollar fett mycket på vad man gör hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0