Best friend

Fanny Stålarm
Min bästa vän.. Jag vet inte ens vart jag ska börja..
Du är allvarligt talat den bästa vännen man kan ha, du ställer alltid upp och finns alltid där när man mår skit.
Kommer ihåg alla våra minnen, när du var här på påsklovet och vi träffade några killar haha, eller när du var här i somras och vi sprang runt i ösmo och skrek/sjöng som idioter till "succés" låten haha! Eller när vi var på aya eller när vi träffade roliga personer när vi alltid satt på tåget haha, eller den gången jag cyklade med dig bakom på en longboard eller dom gångerna jag har skjutsat på en cykel och varje gång har du fått panik för att jag kör som en galning, det finns 10000 tals minnen som alla är lika bra.
Kommer även ihåg alla våra bråk, när jag blev sur för små skit grejer, typ när du var här något lov och vi gick från nynäsgård hela vägen till centrum och jag skrek och dampa hela vägen haha, att du ens står ut med mig det förstår inte jag! Eller när jag alltid klickar i luren för att jag får damp haha!
Ville bara säga att jag saknar dig så sjukt jävla mycket.
Alla förtjänar en sån vän som dig, du får mig alltid att le och jag skrattar åt allt du säger. Med dig kan jag vara mig själv och du kommer ändå alltid tycka om mig hur störd jag än kan vara ibland, även om vi kanske är mitt i stan så skulle du inte göra så mycket än att skratta åt mig haha!
Tack för att du finns, jag älskar dig!
Några av våra minnen!

Kommentarer
Postat av: Heta-Greta

Du är BÄST!

2014-12-13 @ 21:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0