Ensam

Just nu känner jag mig så jävla ensam.. Känner att ätstörningen jag hade förut är påväg tillbaka, har inte alls lust att äta eller göra någonting. Hur kunde det bli såhär? Jag var frisk och hade the days of my life när jag flyttade hemifrån i slutet av augusti.. 

Men jag är tillbaka på ruta ett med depression och början på ätstörning igen.. Hur lång tid kommer det ta för mig den här gången att bli lycklig igen? Jag vet att depressionen pågick i flera år innan jag en dag mådde lite bättre och dagen efter det och dagen efter det tills jag till slut inte var deprimerad längre. Jag vill bara återhämta mig och bli mig själv igen, jag vill må bra igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0