nej

Vad gör man när man inte längre vill leva? Jag har ingen ork kvar att kämpa, jag har INGEN att vända mig till.
Det här är inte okej, det jag sitter och tänker på just nu är vilket sätt som går snabbast att ta livet på? Jag är verkligen super trött på det här, vad är det som händer med mig?
Nu var det ett tag sen jag bloggade och det har varit mycket up and downs men just den här veckan har allt bara skitit sig. Det är dessa sena kväller som jag hatar, det är då alla tankar knockar mig till grunden.
Jag vet inte om jag sitter och skriver det här för att jag vill ha uppmärksamhet, det jag vet är att jag behöver hjälp. Nästa vecka ska jag ringa och boka tid hos en psykolog, jag klarar inte det här själv längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0