...

Varför är jag en dum fitta för? Gör misstag hit och dit, har ingen att prata med för att jag stöter bort mina vänner. 

Det har hänt så mycket på senaste och det jag behöver är att snacka med någon i 2 timmar typ, men vem kan jag ringa? Personen som undviker mig? Personen jag sa upp vänskapen med? Personen som aldrig hör av sig? Nej.. slutar med att jag håller allt för mig själv. Mår sämre än sämst, dagarna blir längre och svårare att klara. Jag känner inte ens för att le.. imorgon är det skola men jag är osäker på om jag går dit. Har ingen lust att vara social och le, eller ens prata med någon.. Ibland mår jag bra men det var evigheter sen sist..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0