aja

Nu var det ett tag sen igen.. Men så går det när man har fullt upp.
Sist jag skrev hade jag tvättid och sen skulle vi ha nollning dagen därpå, den blev dock flyttad till onsdag för alla var sjuka och behövde plugga. Vi hade seminarium på tisdag och trots att jag pluggade kvällen innan och på bussen påväg till uni så gick det fan bra.
På onsdagen körde vi brännboll och så, det var halt och jag ramlade och skrapade upp halva min hand, har än idag ett sår..
Torsdag hände det inget speciellt var bara hemma.
Fredag: Den här dagen spårade grovt, vaknade sent, fixade mig, åt mat, drog på förfest, sen sittning och där var drickan superbillig och jag var full sen förfesten typ.
Sen drog vi ut, där spårade det ännu mer, stog och dansa som fan hela kvällen och tappade bort min biljett till väskan, som tur kan jag min väska ut och in så kunde säga exakt vad som låg vart och fick rätt väska.
Min buss ställdes in så det slutade med att jag tog en jävla taxi hem, stabilt och såå..
Kom hem och duschade.
Sen alla dagar har jag bara legat hemma och varit sjuk och tyckt synd om mig själv, har knappt varit ute. Pappa skulle kommit i söndags men så blev det inte, så han kommer om cirka 2 timmar istället.
Idag var första gången jag gick till skolan också, men så fort jag kom hem tog jag massa tabletter och drack te och somnade, är fortfarande sjuk och det blir ju fan inte bättre...
Vet inte vad jag ska ta mig till. Har seminarium imorgon och jag har inte pluggat, tänkte göra det nu men min hjärna är för sjuk och kopplar inte saker längre..
Skitsamma, bjuder på några bilder från i fredags, en bra jävla kväll med andra ord!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0