Friyay

Hej!
Sitter just nu och håller Hanna sällskap, har små städat lite och packat undan grejer, mina föräldrar kommer hit om några timmar, skulle plugga igår kväll men så blev det inte.
Satt och snacka med Fanny i några timmar och pratade lite om djupare grejer och har typ planerat in lite skojs till nästa helg, får se om det blir av bara.
Fick värsta panikattacken igår och började svettas som en gris haha, var tvungen att släcka mina ljus som jag hade tänt för att det var så kallt.
Gick sen ut på balkongen och tog en nypa frisk luft.
Ikväll tänkte jag umgås med mina föräldrar och senare så MÅSTE jag läsa boken som jag har i "läxa"..
Imorgon är det ju sittning så då kommer halva dagen gå åt det, ska åka hemifrån vid typ 3 och kommer komma hem senast halv 3.
Aja får se vad som händer, måste iaf försöka plugga annars kommer jag bli skit besviken på mig själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0