20 oktober

Hej!
Kom precis innanför dörren, har handlat lite grejer till middagen, det kommer bli champinjonsås med pasta, gott och enkelt :D
Vaknade halv 8 imorse och faktiskt så hade jag bra humör imorse, tror det gynnar mig mer om jag går upp tidigt på morgnarna, eller aa senast 9 för imorse var jag ju lite trött..
Skolan flöt på, höll dock på att somna men det löste sig haha.
Ikväll tänkte jag plugga lite och sen sova tidigt.
Imorgon kanske pappa och mamma kommer, återstår att se!
Annars ska jag bara plugga imorgon, det är mina planer fram tills lördag för på lördag är det sittning som gäller, partyyy!
Efter skolan så städade jag lite hemma, gnuggade bort förhoppningsvis det sista från tejp kletet som var kvar och skypade även med Fanny samtidigt så det var lite roligare än att bara ta bort tejpen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0