tufft

Hej! I mitt förra inlägg skrev jag att jag gjorde klart en uppgift som jag skulle ha seminarium på, hade det igår, skulle börja 8 men jag lyckades fucking försova mig så jag vaknade kvart i 8 av ett samtal.. Fan vilken ångest jag fick men som tur fick jag komma till den andra gruppen som var klockan 10. Gick iaf bra och fick faktiskt betyg redan idag, och jag blev godkänd och läraren skrev som en kommentar "bra skrivet" så det kändes skit bra!
Imorse hade jag omtenta klockan 8 på morgonen, osäker på hur det gick.
Efter det åkte jag hem och åt hamburgare som jag gjorde, hade dock ingen sallad eller någonting för det var mögligt, det var ett tag sen jag åt grönsaker hehe.. Euw fick iaf slänga det så får införskaffa mig det tills jag ska äta hamburgare igen!
Efter det åkte jag till stan och träffa Ermin, fick mina ögonbryn målade av Julia från big brother 2014, vi snackade även hur länge som helst, så jävla trevlig tjej. Köpte ögonbrynsgrejerna också men återstår och se om jag kommer använda det.
Ska snart lägga mig tänkte jag, imorgon börjar jag 1 så det blir sovmorgon, så himla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0