party every day

Hej hej!
I torsdags blev det lite spontan utgång, vi pratade om det och sen så drog vi på ett förkrök och sen ut, jag blev lite väl berusad så somnade när jag kom hem i soffan och vaknade runt 4, duschade och somnade 5, gick upp 9 och var sjukt bakis, pluggade lite och sen träffade jag Ermin på dagen, shoppade lite, eller köpte julklapp till pappa och lite mat, köpte även med mig subway hem.
Kom hem klockan 6 och jag och Ermin bestämde oss för att dra ut igen, helt jävla spontant, så fixade mig och åkte hemifrån vid 10, hade väldigt roligt och jag var i princip nykter, drack bara en cider. Kom hem halv 3, duschade och käka och somna 4.
Vaknade 11 idag och har sen dess legat i sängen, ska snart gå upp och fixa mig och käka något för ikväll är det sittning, vilket innebär att det är förkrök runt 4 och vid 6 ska vi samlas där vi ska vara och äta middag och bara ha det bra och sen börjar "festen" liksom, kommer komma hem ganska sent idag tror jag, beror på stämningen. Är faktiskt inte så sugen på att festa och dessutom så måste jag plugga.
Vi får se helt enkelt hur det kommer bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0