söndag

Hej på er!
Vaknade sent imorse och gick upp och åt frukost, åkte sen och handla med min familj, köpte en hel del.
Skulle grilla hamburgare idag så köpte allt som behövdes.
Fick övningsköra första gången på ett bra tag, gick hur bra som helst, märktes inte ens att jag inte kört på några månader.
Fick köra hela vägen hem och parkera på 2 ställen några gånger och backa runt hörn och massa skit.
Inser mer och mer att jag älskar att köra bil och mamma säger alltid att man skulle kunna tro att jag har haft körkort hela mitt liv. Så nu är mitt mål att satsa på körkortet och sen får vi se när jag får det, det är teorin som kommer vara svårast i mitt fall, har svårt för prov haha.
Iaf, kom hem och grillade, blev hur gott som helst men åt lite för mycket tyvärr..
Har pluggat lite men har inte kunnat göra några inlämningsuppgifter för att jag behöver en bok som jag inte tog hem i fredags.
Har försökt att plugga på filosofi kursprovet som jag har imorgon men jag är för trög för det här..
Ska chilla resten av kvällen och sen duscha håret och sova, imorgon har jag tandläkartid och sen prövning, är sååå otaggad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0