rudan

Hej på er!
Heldag på rudan idag var hur tråkig som helst, vi gjorde inte så mycket, spelade kubb typ, mitt lag vann såklart :D
Kom hem rätt så tidigt, tror klockan var runt 1, chillade lite och kollade på serier, solade sen en liten stund.
Åt middag själv, åkte sen till simhallen.
Efteråt när jag kom hem så drog jag ut och mötte Fredrik, vi gick bara runt i nynäs och snackade om minnen och framtiden och massa annat, rätt så deep kväll haha.
Satt på piren ett tag och sen blev det kallt och då gick vi till kyrkan och satt på berget och kollade ut över nynäs och bara snackade.
Avslutade kvällen med en biltur.
Kom hem för typ 5 min sen, ska nu ta det lite lugnt och sen sova, har sovit skit dåligt dom senaste veckorna.
Imorgon är det volleyboll turnering på rudan mellan samhällsklasserna! Wish me luck!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0