regnigt

Gud vilket dåligt väder det har varit idag, känner att jag inte har någon energi trots att jag somnade tidigt och gick upp sent imorse..
Fixade mig iaf och kom till skolan, hade inte många lektioner alls.
På idrotten körde vi volleyboll vilket var skit kul haha, råkade skjuta bollen i ansiktet på en kille, han går inte ens i min klass så det var lite synd hahahaha även fast vi alla dog av garv...
Skolkade typ fron foto lektionen, satt med Gizem och snacka och fick sen skjuts hem av Fredrik, så jävla skönt!
Kom hem för ett tag sen och har nyss käkat middag och sånt, skulle egentligen ut om några min men jag pallar fan inte, funderar på att gå och sova.. Men måste iaf vara vaken i minst 2 timmar till.
Är ledig imorgon men tror jag ska till skolan ändå haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0