para flow

Hej..
Är så äckligt jävla trött just nu, tror inte att någon förstår..
Skulle jobba 10.00-14.00, slutade med ett pass från 10 till 19.30, fyfan säger jag bara, inte igen asså.
Kom hem för en halvtimme sen, ska kolla lite på serie och sen duscha och sen sova, jobbar imorgon också.
14.30-22.30, lite kortare pass som tur är asså, men det bästa är att min lön i juni blir minst ett tusen mer, sååå nice! Dock så är det här för mycket, skulle bara haft 8 timmars jobb den här helgen men nej, jobbar 14 timmar extra..
Skit samma!
Ska iaf ta det lugnt nu lite, imorgon kanske jag bloggar väldigt sent, kanske bloggar innan jag åker till jobbet men vi får se, kanske ska till simhallen innan och sen till haninge så vi får se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0