ortodox påsk

Hej!
Efter 3 timmars sömn inatt så tänkte jag helt fel på morgonen och det slutade med att jag gick upp 5 minuter innan vi skulle åka, så det var bara att sminka sig snabbt som blixten, satte på mig kläderna och sprang ut till bilen.
I kyrkan mådde jag sjukt dåligt, det var väldigt kvavt, fanns verkligen ingen luft, det var varmt och det luktade sjukt mycket...
Trodde jag skulle svimma 2 gånger..
Efter 3 timmar i kyrkan kom jag ut och fick frisk luft och började genast må bättre.
Direkt efter åkte vi till Valle och hans familj, hans mamma fyllde år idag.
Så vi åt och drack massa haha, hade en riktigt jävla dagsfylla, var så full innan klockan ens var 11..
Sorgligt när man tänker efter hahah, blev nykter igen vid 1 och då åkte vi hem, kom hem och har bara kollat på serier och sovit en stund.
Ska stanna kvar hemma imorgon, så ingen skola för mig, har lite ångest över det men ska få en leverans hem och det är bättre att jag stannar hemma från skolan än att mina föräldrar förlorar en hel dags lön haha!
Så ska bara ta det lugnt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0