oj

Har blivit så dålig på det här med att blogga, men som jag redan har sagt flera gånger tidigare så är dom här sista veckorna sjukt stressiga och jag har pluggat varje kväll..
Igår var skolan ganska bra på ett sätt men skit på ett annat.. Började 11 med seminarium i psykologi, gick jävligt bra. Hade sen lunch och därefter skulle vi skriva ett pm för jag failade på nationella och även igår gick det åt helvete..
Kom hem, käkade mat och pluggade från halv 6 typ, somnade strax innan 12 och nu har jag varit vaken i typ en timme.
Ska snart röra mig mot skolan men är så jävla trött..
Idag har vi en jävligt onödig dag, har seminarium i filosofi till 9 och sen börjar min "andra" lektion klockan 3, alla andra lektioner emellan är inställda så det känns ju kul, slutar halv 6 också, stabilt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0