Jobb jobb

Hej!
Vaknade runt 10 imorse, det första jag gjorde var att göra havrebollar till min pappa, sen åt jag frukost och kollade på ex on the beach.
Åt sen "middag" vid 2 tiden.
Därefter åkte jag till jobbet, gick ganska bra faktiskt!
Var dock dum i huvudet och tackade ja till ett pass på söndag som är från 14.30 till 22.30...
Anledningen var att 2 av mina arbetsledare tjatade på mig och behövde verkligen hjälp och tänkte aja tackar väl ja, mer pengar för mig och är ändå ledig på måndag från skolan.
Stog i driven hela passet, gick bra trots att jag ville hem hela tiden.
Det var någon jävel som åkte baklänges i driven, asså att han backade igenom hela driven, jävla idiot för den personen tutade och jag sket nästan på mig och flög 3 meter upp i luften och dom bara garvade..
Inte kul någonstans, lite respekt har man väl..
Kom hem för 20 min, ska duscha och sova, jobbar 4 timmar imorgon också, ska upp 7..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0