hemma

Fan vilken bra dag jag har haft idag.
Hade håltimme som jag skrev i inlägget under, då bestämde jag och Gizem att åka hem till mig, vi tog tåget direkt efter att vi hade haft seminarium i filosofi som förövrigt gick helt ok för min del.
Kom till nynäs och drog till dollar store, köpte chips, bilar och massa annat.
Tog därifrån bussen till hamnen, när vi gick från hamnen blev vi jagade av sjukaste jävla ankan asså, hahaha blev så rädda att vi sprang för livet och jag tappade chipsen och skit hahaha.
Köpte kebabpizza på pizzerian bredvid mig, kom hem och åt, det var sviiiin gott.
Spelade sen in 2 challenges, hahah får se om de kommer upp.
Åkte sen till skolan och hade längsta och tråkigaste lektionen, kom hem för en halvtimme sen och jag är fortfarande mätt efter pizzan så ska inte äta något.
Ska faktiskt bara ta det lugnt ikväll, har pluggat varje kväll och jag pallar inte mer.
Imorgon är det skola och sen jobb i sex timmar, kommer komma skit sent men är ledig resten av helgen så det är skönt :D
Kolla hur mycket vi köpte, dock åt vi inte upp allt haha.. Synd att man inte kan lägga ut videos, då skulle ni ha sätt när ankan jagade oss hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0