Gröna Lund

Vaknade tidigt imorse, åt och fixade mig och sen åkte jag till gröna lund med Gizem, mötte upp henne på tåget.
Köerna var sinnesjuka haha!
Men vi hann iaf åka det mesta, men sanningen är att jag var inte så rädd som jag brukar, är alltid rädd om jag ska åka någon nytt, vilket jag gjorde men var inte så rädd..
Köpte årets första mjukglass, och åkte massa barn karuseller hahahaha!
Hade en skit rolig dag, vi var på grönan i typ 7-8 timmar så vi hann åka en hel del faktiskt.
När vi skulle åka pop-expressen så önskade vi en låt som jag och Gizem ALLTID går runt och sjunger på, work-rihanna. Hahaha det var såååå kul att vi fick den låten också för alla som sjöng med kunde bara work work work work work och så vidare hahahahah och jag och Gizem fuckade ut och sjöng sönder våra halsar, plus vi skrek fett mycket på alla attraktioner så min hals är förstörd..
Efter det käkade vi på donken, fick ett bra erbjudande imorse så vi väntade på att vi skulle bli klara med allt haha!
Kom hem för en timme sen typ.
Ska chilla lite, och sen sova.
Jobbar imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0