dödens död

Hej på er!
Hade en galen dag igår, blev väckt halv 9 av att folk skrev och min telefon vibrerade hela tiden..
Gick upp, fixade mig, lockade håret, åt frukost och tog ett glas vin, därefter åkte jag in mot skolan, mötte upp Gizem och Rania och sen åkte vi vidare mot Josefine.
Var där och "förfestade", drack lite väl mycket så när vi skulle ta tåget in mot stan var jag svin packad, skämde ut mig såååååå grovt mycket.. Gjorde och sa helt fel grejer..
Kom knappt in på middagen för att jag var så packad..
Fick dricka vatten sa vakten haha! Åt inte förrätten som var mozzarella och tomat, åt lite av varmrätten som var kyckling med potatisgratäng och hela efterrätten som då var kladdkaka med skit lite gräde haha, standard mig.
Fick våra tallrikar och klassens grej, jag blev "klassens megafon" haha! Det är för att jag hörs över hela skolan, sen blev det fest, ville tagga hem direkt efter middagen men var kvar ett tag, på festen löste jag ett bråk mellan mig och en vän och sen försökte jag lösa lite andra grejer, vettefan hur det gick dock.
Blev nykter snabbt och drack inte mer den kvällen, förutom vatten.
Det var skit fattiga låtar på dansgolvet så hängde mest på takterrassen och minglade med folk.
Fick därefter skjuts till haninge för jag skulle sova hos en kompis, blev dock inte av så gick runt i haninge i 2 timmar tills jag bestämde mig för att åka in mot mitt jobb i Älvsjö.
Drog dit, fick gratis mat kunde dock inte äta så mycket för mådde sjukt illa, hängde med mina kollegor och sen tog jag första tåget hem, mötte mamma när hon var påväg mot tåget för att åka till jobbet medans jag skulle hem.
Kom hem, duschade, sminkade om mig, drack kaffe och åkte till skolan, så har inte sovit något idag.
Skoldagen gick bra, har dock svinont i halsen, huvudvärk men jag var sjuuuukt pigg hela dagen tills jag satte mig på tåget hem från skolan, somnade och vaknade i nynäs igen.
Kom hem och käkade middag och har druckit massa te nu, tänkte ta en liten powernap eller så ska jag försöka hålla mig vaken.
Här kommer en liten bildbomb



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0