bra dag

Hej på er! Har haft en sjukt bra dag trots massa timmar på jobbet.
Jobbet förövrigt gick bra, var inte så mycket idag om man jämför med igår, fick även sluta några min tidigare så jag slapp vänta en timme på mitt tåg hem! Dömmen!!
Kom hem, käkade mat och åt sen lite glass, halv 8 stog Fredrik utanför mig och väntade på mig, som vanligt är jag seg ut även fast jag är klar haha.
Vi åkte runt lite och sen åkte vi till stan och plockade upp Jakob, åkte runt lite och sen stannade vi och snackade en stund, åkte sen hem men innan det åkte vi runt stora vika och sen ringvägen, kom hem för några min sen och ska nu duscha håret och sen sova. Imorgon är det en hel dag på rudan, kan bli ganska kul om vi gör roliga saker!
Sen får vi se hur dagen kommer se ut efteråt!
Lite bilder från snap story, ni får gärna vara sociala på snap :D




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0