återhämtning

Hej på er! Har fortfarande inte återhämtat mig från skivan behöver sova och bli frisk, är nämligen förkyld, kommer inte ihåg om jag har sagt det tidigare?
Iaf, har glömt bort att blogga, eller sanningen är att jag inte har haft tid..
Igår var det skola hela dagen, kom hem, vi åt tacos till middag och sen skulle vi till barkarby och fixa lite grejer men slutade med att vi bara åkte till simhallen.
Kom hem och satt och pluggade med Gizem hela kvällen, duschade håret vid 12 tiden och jag skulle upp vid 5, kul kul.. Var galet trött imorse.
Skoldagen flöt på som alltid, sen fick jag åka hem tidigare för jag hade tandläkartid i nynäs.
Gick hur bra som helst hos tandläkaren, ska dock gå dit imorgon 07.20 för att ta bort lite tandsten, hahah kul start på en morgon.
Ikväll måste jag plugga, men nu tänkte jag chilla lite.
Åt nyss middag, blev rester från igår, men när det gäller tacos så är det lugnt, kan äta det flera gånger haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0