ångest

Hej på er! Klockan är just nu 01.20, ligger i sängen och vrider mig fram och tillbaka, kan inte somna på grund av all ångest.. Ångest över att skolan snart är slut, ångest över min framtid, ångest över allt helt enkelt..
Helt sjukt, fattar ingenting längre..
Igår kväll kollade jag på eurovision song contest, mitt hemland vann med den sämsta låten i världshistorien, antagligen på grund av politiska skäl..
Så jävla värdelöst.
Sov 5 timmar, gick upp och åkte till jobbet, jobbade 5 timmar.. Det var sjuuuukt stressigt på jobbet, inte en endaste lugn stund.. Kallt var det också.. Pratade mycket med Fanny både innan och efter jobbet, kändes skit skönt att prata om gamla minnen..
Kom hem och åt middag, kollade på några youtube klipp och sen satt jag och snackade med Gizem på skype, vi pratade bokstavligen talat om typ allt! Skit skönt det med, ibland är såna här dagar bra att ha, att prata med sina närmsta vänner och inse att livet ändå är bra.
Duschade håret för nästan 2 timmar sen och har sen dess legat i sängen och kan inte somna.
Ska upp om 5 timmar, och jag kan inte sova.. Kommer bli en rolig dag imorgon, kommer vakna skit grinig, bra start på veckan :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0