väldigt trött

Godmorgon!
Somnade lite efter klockan ett och vaknade 7 imorse, skulle ha någon som fixade internet här hemma som jag sa igår, var väldigt trött, kollade första avsnittet av ex on the beach!
Internetkillen kom halv 10, och som tur låg jag i sängen och halvsov, eller ni vet tillståndet då man "sover" men hör och kan kontrollera allt omkring dig typ, kanske är vila bara men whatever.
Åt frukost och så nyss, ska göra mig klar och ta en sväng till centrum, behöver gå till apoteket och konsum men jag känner verkligen inte för att gå ut med tanke på att det spöregnar just nu, men kanske går lite senare, ska inte åka till jobbet förrän 14.51 så jag har ju tid på mig men måste äta innan.
Blir inge haninge häng idag, lika bra det kanske för är väldigt trött och börjar få migrän, så ska fixa en treo och kolla ett avsnitt av pll och sen dra.
Jobbar sent idag, och kommer hem ännu senare men det blir nog bra ändå, jobbar bara 6 timmar men det känns som en evighet haha!
 
Bjuder på en bild från fotolektionen för någon vecka sen, den såg mycket bättre ut men på min dator så fucka hela skiten men bilden är rätt härlig och såå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0