Tomt

Har inte riktigt haft tid eller ork för att blogga faktiskt.. Trodde den här resan skulle bli utan internet så jag skulle leva i ett osocialt liv, därför att jag ett tag har funderat på att ta bort bloggen, insta, fb, kik, snap och så vidare. Allt som har med sociala medier att göra.. Men vi får se!
Så vad har hänt de senaste dagarna?
Har varit och solat, ätit mat.. Igår var vi i las palmas alltså huvudstaden och shoppat lite, tog cirka 3 timmar med buss fram och tillbaka så det var lite långtråkigt, men jag är ändå glad, fick med mig ett par jeans från mango och en tröja från zara! Såå nöjd!
I las palmas hade dom jätte många lite "dyrare" affärer och äkta och inte som typ här på stränderna och sånt! Så det var ju härligt!
Det är bara imorgon kvar och sen åker vi hem, har lite beslutsångest, vill hem men samtidigt vill jag vara kvar i värmen för jag tycker fortfarande att jag är blek även fast jag vet om att jag är långt i från blek samtidigt spm jag vill träffa alla mina vänner i skolan osv.. Förstår ni mitt dilemma eller??
Här kommer iaf 2 bilder från idag, har även på min den nya tröjan från zara


Man ser inte så tydligt på bilderna men ärmarna är fladdriga och lite under armhålorna är det riv "sår" haha på båda sidorna! Äsch får ta en bättre bild när jag kommer hem eller något för antar att ingen fattade vad jag snackade om. Shit va luddigt inlägg, aja vi hörs antagligen imorgon eller lördag kväll eller söndag. Whatever bloggar när jag bloggar hahah

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygging!😏

2016-03-04 @ 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0