skön dag

Kvällen igår slutade inte så jäkla bra, allt var kaos och det påverkade mitt humör hela dagen idag..
Vaknade skit seg imorse, gick upp och fixa mig och drog till skolan.
Kom typ 20 min sent till lektionen för att jag inte pallade gå dit..
Sen var det typ lunch och då satt vi skit många och snacka.
Efter skolan var jag kvar ett tag och när jag tog tåget hem så träffade jag Hanna, snackade lite och sen var det dags för henne att gå av.
Kom hem och åt middag och sen kom en kille från mockfjärd, vi funderar nämligen på att byta fönster här hemma.
Men vi får se hur det blir.
Iaf, sista dagen imorgon i skolan innan lov, känns konstigt för det blir sista lovet innan studenten..
Kommer inte hända så mycket på lovet, planen är att plugga och jobba och någon dag träffa Gizem hahah!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0