sick

Godmorgon på er!
Har haft en rätt så hektisk morgon, vaknade 10 och mådde inte bra alls, så jag bestämde mig för att stanna hemma idag. Lite tråkigt men känner att jag måste vara pigg så jag kan jobba!
Pratade med Fanny i telefon och sen ringde min arbetsledare och sen ringde Hanna och sen min pappa, det var liksom så att jag fick pausa samtalen för att kunna svara..
Jag och Fanny planerade lite så vi får se om det blir av, skulle vara roligt om det blev av!
Har precis käkat "frukost", har inte haft tid innan så fick ta det nu.
Ska sätta mig och plugga men jag känner att idag är inte en dag då jag vill eller orkar plugga men måste ta tag i det..
Fördriver tiden lite genom att blogga hahah.. Men jag ska verkligen ta tag i plugget, har ingen annan dag och lovet är fan snart redan slut, sinnes hur snabbt tiden går..
En liten tb till när jag var piggare och gladare haha + det var soligt och nu är det skit väder..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0