mad

Hej!
Den här dagen har jag varit skit grinig, vet inte varför eller så men det har bara varit så helt enkelt.
Uppgraderade mitt mobil abonemang, har 6 gb internet men nu har jag 20 gb, sååå skönt för brukar alltid vara skit försiktig med internet för att det tar slut så jävla snabbt..
Kollade nyss på guldtuben på youtube, sååå bra!
Ikväll börjar även ex on the beach, ska bli kul med lite drama, äntligen typ!
Har inte gjort något speciellt idag faktiskt.
Imorgon är planerna hitills att jag ska ha några som fixar internet hemma hos oss mellan 07.00-12.00, får se när dom kommer.
Därefter blir det antagligen en sväng till handen för att träffa Gizem men det är inte säkert alls.
Och på kvällen ska jag jobba och kommer komma hem rätt så sent..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0