:(

Hej!
Sitter just nu och lyssnar på musik, är inte riktigt på humör så tänkte lägga mig nu.
Hade egentligen planer för idag, meeen det blev inte av, hatar sånt!
Skyndade mig som fan idag till jobbet och fick inte ens börja? Det var för mycket folk som jobbade och inga gäster så fick vänta över en timme innan jag börja jobba, så jobbade bara 3 timmar..
Hanna mötte upp mig i Älvsjö så fick sällskap hem, kom hem och åt middag och nu tänkte jag som sagt sova tror jag.
Har ingen energi heller..
Imorgon händer det inte så mycket förutom simhallen typ?
Sen är mina föräldrar hemma på måndag också, fan vill inte ha lov asså, är redan trött på att vara hemma.
Igår var jag ute en stund och fixade en sak till några vänner, kom hem och kollade på serier tills jag somna, standard dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0