wow 1 dag

Heeeeej! Omg kan ni förstå att imorgon så tar jag studenten???? Jag själv kan absolut inte förstå det här.. Det känns så jävla sjukt att efter 3 år som dessutom gått jävligt snabbt så är allt över.. Tänk er att inte ha samma rutin, att inte se samma ansikten som man sett under 3 år..
Sjuuuuuuuuukt!!!
Iaf, idag har vi köpt lite grejer till imorgon, planerat morgondagen och annat.
Kom hem rätt tidigt, åt middag, duschade nyss håret och målade mina naglar.
Ska snart ut med Fredrik och cruisa.
Imorgon måste jag gå upp klockan 3 för att hinna fixa allt innan champagnefrukosten osv.
Lång dag imorgon så kommer nog inte blogga, eller aa vi får se.
Känns dumt att gå ut nu egentligen men kommer ändå inte kunna somna, och när jag kommer hem ska jag locka mitt hår och sen sova..


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0