work

Hej!!
Vilken dag jag har haft.. Blev väckt imorse runt halv 11 av ett samtal från mitt jobb, blev alltså inringd..
Fick springa upp, klä på mig och sminka mig och dricka kaffe och sen springa till tåget, hann inte äta frukost eller någonting.. Hatar sån stress direkt på morgonen, iofs var klockan rätt mycket men jag somnade sent igår och jag tänkte sova ut för första gången på typ 3 veckor.. Men nej..
Jobbade iaf 7 timmar, gick jävligt bra och åt första måltiden vid halv 8 ikväll.. Var inte ens hungrig då men jag var tvungen att äta något haha.
Åkte tåget hem och sen när jag kom hem så snackade jag lite med mina föräldrar och sen skypade jag med Gizem, det var ett par dagar sen vi snackade sist så det var fett skönt :D
Ska snart sova tänkte jag, är lite trött.
Imorgon är det tandläkare som gäller och innan det tänkte jag sola om det är fint väder!
Lagom fräsch efter jobbet haha.. Ser skit sliten ut 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0