nej

Igår var ingen bra dag så jag kände inte för att blogga..
Hade massa tankar och inser mer och mer för varje dag att man bara glider iväg från sina "bästa" vänner och för mig är det sjukt jobbigt att hantera.. Men helt seriöst så är det till viss del mitt val också, för jag orkar inte längre lägga min energi på folk och jag trivs bäst själv men samtidigt är det sorgligt när man inser att dessa vänner inte heller lägger tid..
Iaf var ute och övningskörde i typ 2 timmar igår, gick bra faktiskt men har gått bättre, det spöregnade hela tiden så lite små jobbigt haha.
Hände inte så mycket mer igår, var sjukt seg och hela min kropp värkte och som sagt för många tankar..
Somnade sent och vaknade sent idag också.
Har inte hänt så mycket än, men ska snart äta middag och sen röra mig mot jobbet, jobbar ett skit pass idag.. 20.15-23.00 vilket kommer leda till att jag kommer hem halv 2..
Skitsamma, bara jag kommer bort från det här hemmet, har inte varit en rolig helg av några anledningar..
Imorgon är jag ledig och kommer troligtvis vara hemma hela dagen, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0