knas

Godkväll eller något... Är så galet seg idag, förstår inte vart det kommer ifrån??
Igår var en lugn kväll, efter simhallen handlade vi mat och kom hem halv 9 så pallade inte gå ut därefter.
Låg bara hemma och kolla på yt, somnade halv 3 och vaknade strax innan 5 av att min skena gjorde skit ont så tog av mig den och somnade om på nytt.
Tänkte sova ut men båda mina föräldrar har ringt mig 2 gånger var under 2 timmar, fattar inte ens varför??
Iaf gick upp och städade och sen chillade jag lite åt sedan lunch runt 1 tiden, första maten på 2 dagar.
Mådde sjukt dåligt efter men skitsamma.
Låg på soffan större delen av dagen och sen ringde mamma och bad mig köpa fisk från rökeriet, så cyklade och gjorde det. Haha det komiska va att jag ramlade med cykeln precis utanför mig.. Vet inte ens hur det gick till men mitt knä är iaf fucked..
Hände inte så mycket mer under den här dagen.
Nu är det långhelg så båda mina föräldrar kommer vara hemma i 3 dagar.. Som tur är så jobbar jag på söndag!!
Imorgon är det midsommar men för min del kommer det inte hända något alls, mår skit dåligt av antibiotikan så känner inte för att supa skallen av mig, tål ändå inte alkohol så det är väl lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0