:)

Hejsan!
Igår var jag hemma en del av dagen och skypade med Gizem ett tag också!! När mina föräldrar kom hem så åt dom middag och sen åkte vi till simhallen och precis när vi kom hem så bytte jag om och gick ut direkt, mötte upp Gozel och sen cyklade vi mot Willys och köpte lite snacks och sen satte vi oss på en gunga och åt och snackade, hur mysigt som helst.
Kom hem och kollade serie ett tag och sen somnade jag vid 2 tiden..
Vaknade sent imorse och sen så har jag bara ätit frukost och städat.
Ikväll ska jag kanske gå ut, annars ska vi bara handla mat.
Jobbar imorgon och dagen därpå och sen är jag ledig en dag och sen jobbar jag 3 dagar i streck, får se hur det blir med uppdateringen, är skit trött på att blogga på senaste tiden, och nu kommer jag ha lite grejer att göra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0